Artikelen door

Waterford – Boston 16-08-2022

Zin in vandaag, en dat ons gevoel klopte! Wat een pareltje is Boston een mooie, rijk aan historie, schone, aardige mensen dus een gave stad! Dit is wel een stad waar ik terug naartoe wil. We konden prima parkeren onder het park wat naast het visitors centrum zit. Daar een kaart gekocht waar de freedom […]

Washington 09-08-2022

Vandaag wat later op pas dan gisteren, eerst nog even zwemmen voordat we de warmte trotseren. Ik heb kaartjes kunnen bemachtigen voor de Library of Congress, dit is een van de belangrijkste bibliotheken van de wereld. In 1810 werd dit in werking gezet. Met de oorlog 1812 ging alles verloren en heeft president Jefferson toen […]

Washington 08-08-2022

Zo dat was echt weer vroeg opstaan want het duurt ongeveer een uur om van de camping naar DC te komen. Op de camping komt een bus die je dan naar de metro brengt. Dit werkt top, maar wij hadden de metropassen alvast gekocht zodat we gelijk door konden lopen. Helaas is er weer iets […]

Milton- Ocean City 29-07-2022 44 miles

Wat een leuke camping hadden we gevonden, iedereen zo behulpzaam! De eerste nacht heeft iedereen goed geslapen. Vandaag staat in het teken van Shoppen?. We zitten in de staat Delaware en daar hebben ze geen tax dus kom maar op met die kleding. Tanger outlet in Rebooth, alle winkels bij elkaar. Het duurde wel wat […]

New York 27-07-2022

De laatste dag in New York van onze vakantie, wat een geweldige stad is dit. Vandaag gaan we New York bezichtigen vanuit de hoogte. Op naar de Summit. Weer echt Amerikaans, alles over de top. Eerst een soort matrix achtige film, daarna iets wat lijkt op spy dingen, worden foto’s gemaakt en met de lift […]

New York 26-07-2022

De dag begon iets minder want Merijn was niet lekker in de ochtend. Nu hadden we net fietsen gehuurd voor de hele dag om te gaan fietsen in Central Park. Hij heeft de ochtend geslapen en daarna zijn we toch vertrokken. Fietsen opgehaald maar deze fabriek waren ze erg onbeleefd (op het botte af) en […]

New York 25-07-2022

Gelukkig was het vandaag minder warm. Taxi’s pakken gaat hief echt heel gemakkelijk, zeker met gezin scheelt het dan niet veel met de metro. Het lopen begint wel een beetje zijn tol te eisen bij de kinderen dus de taxi is erg fijn. We zijn vandaag naar het museum the Intrepid geweest. Een vliegdekschip, vol […]

New York 24-07-2022

A city that never sleeps…. Zo waar! We blijven onze ogen uitkijken, wat een geweldige stad. Vandaag weer vroeg eruit ook ivm de hitte die nu in NY hangt. Mooie tocht gelopen richting de Brooklyn Bridge. Onderweg nog een stop gemaakt bij een brandweerkazerne waar nog de resten van 9/11 lagen. Ze vonden het super […]

New York 22-07 t/m 24-07-2022

Onze reis na eindelijk 3 jaar kon nu gemaakt worden. We begonnen de reis in Antwerpen centraal waar Jan ons af had gezet met de auto. Wat een super mooi station daar, iedereen keek zijn ogen uit. De treinreis met de Thalys ging super vlot en waren precies op schema in Schiphol. Daar begon […]

Parijs by night 28-04-2022

De laatste dag, dan wilde we Parijs zien by night. De kleuren van de gebouwen, de diverse kleuren van de Eiffeltoren, de ratten die naar buiten komen (dat hoefde ik nou niet perse te zien..) maar goed dat is ook Parijs.

Kasteel van Versailles 28-04-2022

Dit stond al jaren op mijn lijstje…. Dat krijg je als je gek bent van het prinsessen leven, jurken en kastelen. Bij aankomst in het plaatsje zelf kun je al de mooie gebouwen al zien, mooi versierd. Maar dan zie je het kasteel, dat uitzicht is gigantisch. Dit kasteel is super groot. Zo veel van […]

Disneyland Parijs 26-04-2022

Vanwege dat wij dit jaar 15 jaar getrouwd zijn, ja gaat erg snel…, wilden we de kinderen verrassen door ze mee te nemen naar Disneyland. We waren allemaal wel enthousiast om wat we gaan zien en doen. Het was gelukkig niet heel erg druk met parkeren maar ze draaiden niet op volle toeren in Disney […]

Parijs 23-04-2022 tm 25-04-2022

Parijs, lang geleden een keer geweest met school (dus heeeeel lang geleden) maar nu gaan we het ontdekken met de kinderen. we hebben een heel leuk huis gehuurd tegen de rand van Parijs centrum aan. Een schattig arbeiders woning die gerenoveerd is en helemaal kind vriendelijk gemaakt is. Overal speelgoed, in een compound waar de […]

Porte Torres – Nulvi 13 juli

De aankomst was erg vroeg, werden om 05.00 uur gewekt en kwamen aan in Sardinië om 06.00 uur. Nog even in de auto een temperatuur check en op naar het huis waar we gelukkig al zo vroeg terecht konden. Wat een gaaf huis, had alles voor de kinderen. Een voetbalveld, tafeltennis, tafelvoetbal, zwembad, dieren en […]

Ulvenhout-Toulon 11 juli

In de ochtend al vroeg op pad zodat we hopelijk snel op ons adres in Toulon zouden zijn. Helaas waren er veel ongelukken gebeurd op de route du Soleil waardoor wij over 100 km 3 uur hebben gedaan. We kwamen pas aan om 19.30 uur in ons verblijf La Nevat’s in Wat een gaaf verblijf!! […]